PRIHLÁSENIE
Užívateľské meno:
Heslo:
Zaregistrujte sa tu
Zabudol som heslo
Dotazník spokojnosti
Newsletter
Mapa dealerov
Kontakt
Klub
Registrácia
Ako získať body
Pravidlá členstva
Kalendár akcií
Blog
Aktuality
Svet Fiat
Auto-Moto
Cestovanie
Gastronómia
Zaujímavosti
Napísali ste
E-shop
Vernosť sa vypláca
Servisné programy
Cenník náhradných dielov
Fotogaléria
O nás
Fiat
Alfa Romeo
Lancia
Fiat Professional
Dotazník spokojnosti zákazníkov so servisnými službami v autorizovanej servisnej sieti Fiat
Obraciame sa na Vás v súvislosti s poslednou opravou Vášho vozidla Fiat, ktorá bola vykonaná v autorizovanom servise Fiat. Pre Fiat sú zákazníci na prvom mieste, a preto by sme radi poznali Váš názor na kvalitu poskytnutej služby. Vďaka Vašej pomoci budeme môcť naďalej zlepšovať naše služby.
Ďakujeme Vám, že ste si vybrali Fiat !
Tento dotazník môžu vyplňovat len osoby, ktoré vozidlo do servisu priviezli a vyzdvihli ho.
Meno:
Priezvisko:
Adresa:
Mesto:
PSČ:
E-mailová adresa:
Telefón domov:
Telefón do kancelárie:
Mobilný telefón :
Dátum narodenia:
Pohlavie:
Muž
Žena
Dosiahnuté vzdelanie:
Profesia:
Vozidlo:
Štátna poznávacia značka:
Servis:
Autosport Szilagyi - Železničná 26, Lovinobaňa
Autosport Szilagyi - Potravinárska 18, Rimavská Sobota
BB RENT, s.r.o. - Zvolenská cesta 3797405, Banská Bystrica
Auto-Impex - Rožňavská ul. 28/A, Bratislava
Grif - Panónska cesta 21, Bratislava
Grif - Čapajevova 7, Bratislava
MOTOR-CAR BRATISLAVA s.r.o. - Tuhovska 11, Bratislava
Todos Italia s.r.o. - Lamačská cesta (pri VIADUKTe), Bratislava
Auto-VALAS - Mlynská 10, Smižany
Auto-VALAS - Pri Prachárni 7, Košice
Auto Palazzo - Vozárová 1, Košice
Auto Europa s.r.o. - Odbojárov 385, Tovarníky
IMI Auto - Cabajská cesta 10, Nitra
IZSÁK Company, s.r.o. - Novozámocká 1, Komárno
IZSÁK Company, s.r.o. - Ďumbierska 4, Nové Zámky
Agrotec Slovensko s.r.o. - Zlatomoravecká cesta, Nitra
Asta - Brestovská 1056, Humenné
AUTO - VALAS s.r.o. - Svitská cesta 5035/5, Poprad
AutoForte, s.r.o. - Petrovianska 38/A, Prešov
Auto Forte - Petrovianska 38/A, Prešov
CHEMOSVIT CHEDOS, s.r.o. - Hlavná 24, Svit
PGT, S.R.O. - PETROVIANSKA 38/A, Prešov
Auto Becchi, s.r.o. - Nadjazdová 16, Prievidza
Eurotip - J. Derku 785, Trenčín
DUNAUTO DS s.r.o. - Hlavná 81/35, Dunajská Streda
Grif - Pod Párovcami 137, Piešťany
TANEX, spol. s r.o. - Nitrianska cesta 25, Trnava
AUTO-IMPEX, spol. s r.o. - Trstínska cesta 28, Trnava
LUNA MOTOR - Revolučná 3, Liptovský Mikuláš
Auto Becchi, s.r.o - Pri Celulózke 3631, Žilina
Auto Forum Martin, s.r.o. - Tomášikova 4219, Martin
J+A LUNA AUTO, s.r.o. - Revolučná 3, Liptovský Mikuláš
AT a.s. - Dlhá 84, Žilina
Iný servis:
Adresa servisu:
A1.
Pokiaľ vezmete do úvahy všetky Vaše skúsenosti s týmto servisom, ako celkovo hodnotíte poskytované služby?
Svoje hodnotenie vyjadrite pomocou stupnice od 1 do 10, pri čom 1 znamená „úplne nespokojný/á“ a 10 „úplne spokojný/á“.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
A2.
Pokiaľ vezmete do úvahy všetky svoje doterajšie skúsenosti so servisom, Vašim vozidlom a značkou Fiat. Doporučili by ste svojim priateľom a príbuzným:
Svoje hodnotenie vyjadrite pomocou stupnice od 1 do 10, pri čom 1 znamená „Absolútne by som neodporučil/a“ a 10 „Vrelo by som odporučil/a“.
a.
servis
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
b.
Váš automobil
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
c.
značka Vášho automobilu
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
A3.
Dohodoli ste si termín, kedy máte priviest vozidlo do servisu?
Áno, dohodli som si termín
Nie, rovno som ho priviezli a nechali v servise
A4.
Ako hodnotíte príslušný servis, čo sa týka možnosti dohodnúť si termín v rozumnej dobe?
Svoje hodnotenie vyjadrite pomocou stupnice od 1 do 10, pri čom 1 znamená „úplne nespokojný/á“ a 10 „úplne spokojný/á“.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
A5.
Ako ste boli spokojný/á s prevzatím vozidla príjmacím technikom v čase jeho dodania do servisu?
Svoje hodnotenie vyjadrite pomocou stupnice od 1 do 10, pri čom 1 znamená „úplne nespokojný/á“ a 10 „úplne spokojný/á“.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
A6.
Pokiaľ vezmete do úvahy posledný zákrok vykonaný u Vášho automobilu, boli vyriešené všetky závady, ktoré ste nahlásili?
áno
nie
nepamätám sa
A6.1
Aké závady neboli vyřiešené?
A8.
Ako by ste celkovo hodnotili fázu spätného odovzdania vozidla servisom?
Svoje hodnotenie vyjadrite pomocou stupnice od 1 do 10, pri čom 1 znamená „úplne nespokojný/á“ a 10 „úplne spokojný/á“.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
A9.
Čo si myslíte, že by servis mohol urobiť pre zlepšenie svojich služieb?
A10.
Čo ste u servisu
najviac ocenili?
A12.
Informácie, ktoré ste nám poskytli, budú predané poskytovateľovi služieb. V prípade, že nám k tomu nedáte svoj súhlas, budú odpovede predané v anonymnej podobe.
Udeľujem súhlas
Neudeľujem súhlas
A13.
Tu môžete pridať svoj komentár
Souhlasím
Nesouhlasím
REGISTRACIA
Staňte sa členom klubu Fiat People a získajte mnoho výhod!
E-SHOP
Nakupujte za svoje body Fiat People.