Dotazník spokojnosti zákazníkov so servisnými službami v autorizovanej servisnej sieti Fiat


Obraciame sa na Vás v súvislosti s poslednou opravou Vášho vozidla Fiat, ktorá bola vykonaná v autorizovanom servise Fiat. Pre Fiat sú zákazníci na prvom mieste, a preto by sme radi poznali Váš názor na kvalitu poskytnutej služby. Vďaka Vašej pomoci budeme môcť naďalej zlepšovať naše služby.

Ďakujeme Vám, že ste si vybrali Fiat !

Tento dotazník môžu vyplňovat len osoby, ktoré vozidlo do servisu priviezli a vyzdvihli ho.



 
   
     
     
 
   


A1.
Pokiaľ vezmete do úvahy všetky Vaše skúsenosti s týmto servisom, ako celkovo hodnotíte poskytované služby?
Svoje hodnotenie vyjadrite pomocou stupnice od 1 do 10, pri čom 1 znamená „úplne nespokojný/á“ a 10 „úplne spokojný/á“.


 
A2.
Pokiaľ vezmete do úvahy všetky svoje doterajšie skúsenosti so servisom, Vašim vozidlom a značkou Fiat. Doporučili by ste svojim priateľom a príbuzným:
Svoje hodnotenie vyjadrite pomocou stupnice od 1 do 10, pri čom 1 znamená „Absolútne by som neodporučil/a“ a 10 „Vrelo by som odporučil/a“.
a.  servis

b.  Váš automobil

c.  značka Vášho automobilu


 
A3.
Dohodoli ste si termín, kedy máte priviest vozidlo do servisu?



 
A4.
Ako hodnotíte príslušný servis, čo sa týka možnosti dohodnúť si termín v rozumnej dobe?
Svoje hodnotenie vyjadrite pomocou stupnice od 1 do 10, pri čom 1 znamená „úplne nespokojný/á“ a 10 „úplne spokojný/á“.


 
A5.
Ako ste boli spokojný/á s prevzatím vozidla príjmacím technikom v čase jeho dodania do servisu?
Svoje hodnotenie vyjadrite pomocou stupnice od 1 do 10, pri čom 1 znamená „úplne nespokojný/á“ a 10 „úplne spokojný/á“.


 
A6.
Pokiaľ vezmete do úvahy posledný zákrok vykonaný u Vášho automobilu, boli vyriešené všetky závady, ktoré ste nahlásili?




 
A6.1
Aké závady neboli vyřiešené?

 
A8.
Ako by ste celkovo hodnotili fázu spätného odovzdania vozidla servisom?
Svoje hodnotenie vyjadrite pomocou stupnice od 1 do 10, pri čom 1 znamená „úplne nespokojný/á“ a 10 „úplne spokojný/á“.


 
A9.
Čo si myslíte, že by servis mohol urobiť pre zlepšenie svojich služieb?

 
A10.
Čo ste u servisu najviac ocenili?

 
 
A12.
Informácie, ktoré ste nám poskytli, budú predané poskytovateľovi služieb. V prípade, že nám k tomu nedáte svoj súhlas, budú odpovede predané v anonymnej podobe.
    

 
A13.
Tu môžete pridať svoj komentár